C carenecesario New member Joined Nov 5, 2008 Messages 0 Mar 17, 2013 #1 hope u guys can reffer me to a doctor who specialized in ETS Endoscopic Thoracic Symphatectomy.
H hoodedcobra666 Active member Joined Dec 24, 2006 Messages 681 Mar 17, 2013 #2 We are not doctors here, you will need to find someone who knows what they are doing there. Search for a doctor in your local area. HAIL SATAN!!!!! --- In [url=mailto:[email protected]][email protected][/url], "carenecesario" <carenecesario@... wrote: hope u guys can reffer me to a doctor who specialized in ETS Endoscopic Thoracic Symphatectomy. Click to expand...
We are not doctors here, you will need to find someone who knows what they are doing there. Search for a doctor in your local area. HAIL SATAN!!!!! --- In [url=mailto:[email protected]][email protected][/url], "carenecesario" <carenecesario@... wrote: hope u guys can reffer me to a doctor who specialized in ETS Endoscopic Thoracic Symphatectomy. Click to expand...
K keeperofstone New member Joined Jun 28, 2010 Messages 0 Mar 17, 2013 #3 Have your tried Drionic Iontophresis? Hail Satan --- In [url=mailto:[email protected]][email protected][/url], "carenecesario" <carenecesario@... wrote: hope u guys can reffer me to a doctor who specialized in ETS Endoscopic Thoracic Symphatectomy. Click to expand...
Have your tried Drionic Iontophresis? Hail Satan --- In [url=mailto:[email protected]][email protected][/url], "carenecesario" <carenecesario@... wrote: hope u guys can reffer me to a doctor who specialized in ETS Endoscopic Thoracic Symphatectomy. Click to expand...