Welcome to our New Forums!

Our forums have been upgraded and expanded!

Welcome to Our New Forums

  • Our forums have been upgraded! You can read about this HERE

Nederlands Video

FancyMancy

Well-known member
Joined
Sep 20, 2017
Messages
6,705
Val van de Cabal - Complete reeks [Nederlands]
NarQie
Janet Ossebaard legt in makkelijk te begrijpen taal en beeld uit wat er nu werkelijk aan de hand is in de wereld. Dit is een goede video om met je naasten te delen om hen wakker te maken.

google translation -
Fall of the Cabal - Complete series [English]
NarQie
Janet Ossebaard explains in easy-to-understand language and images what is really going on in the world. This is a good video to share with your loved ones to wake them up.

qAuHVpR.jpg

https://www.bitchute.com/video/sVbpkJ7ouEAc

It seems to talk about some of the things we know about. I don't know if the video is decent or not. Maybe Nederlands members can mirror it and possibly translate it.
 
I've got something else to add. This documentary I watched when I still lived in NL. It has english subtitles and it shows an ex insider of the BIS bank describing firsthand what goes on at the top. He explicitly notes child sacrifice, saying this was what shook him up and drove him to get out of the inner circle. He cannot name anyone or he is dead.

https://www.youtube.com/@RonaldBernard

watch from part one, two three etc.
 
Shadowcat said:
I've got something else to add. This documentary I watched when I still lived in NL. It has english subtitles and it shows an ex insider of the BIS bank describing firsthand what goes on at the top. He explicitly notes child sacrifice, saying this was what shook him up and drove him to get out of the inner circle. He cannot name anyone or he is dead.

https://www.youtube.com/@RonaldBernard

watch from part one, two three etc.
FancyMancy said:
Val van de Cabal - Complete reeks [Nederlands]
NarQie
Janet Ossebaard legt in makkelijk te begrijpen taal en beeld uit wat er nu werkelijk aan de hand is in de wereld. Dit is een goede video om met je naasten te delen om hen wakker te maken.

google translation -
Fall of the Cabal - Complete series [English]
NarQie
Janet Ossebaard explains in easy-to-understand language and images what is really going on in the world. This is a good video to share with your loved ones to wake them up.

qAuHVpR.jpg

https://www.bitchute.com/video/sVbpkJ7ouEAc

It seems to talk about some of the things we know about. I don't know if the video is decent or not. Maybe Nederlands members can mirror it and possibly translate it.

I just watched the first 10 minutes of the video you posted Fancy.
In the first 10 minutes it mentions that AIDS, SARS and 2 other viruses are patented - and that this only happens if it is handmade by humans !
It also mentions the fusion of Bayer and Monsanto.
As well as the exposing of the funding about Hillary Clinton when Trump was elected president by using wikileaks.
There are a couple of other things, but probably none that we haven't heard yet on the forum.
 
FancyMancy said:

Here are the dutch subs (what she says) for part 1 of the video - 0.00-10.49 (timestamp) - There can be a few spelling errors in there but it should be fixed by the translator.. probably. Any lone t's as in 't or t mean het which is one of the two dutch forms of 'the'.
Took me about an hour to type it all also because I could only move back in the video by 15 sec. Not 5 sec. So I had to relisten quite a large portion if I couldnt keep up typing :s .

Val van de Cabal - Complete reeks (Nederlands) - Tekst - Het Einde Van De Wereld Zoals Wij Die Kennen - deel 1

We staan op het punt getuige te zijn van een van de grootste gebeurtenissen in de menselijke geschiedenis.
De wereld zoals we die kennen stort in voor onze ogen en het gros van de wereldbevolking heeft dit niet door.
Machtsstructuren die al duizenden jaren stand houden worden op dit moment onderuitgehaald.
Al snel zullen we het bewijs zien van een elitair plan, zo duivels, zo alomvattend dat mensen tot in hun kern geschokt zullen zijn.
Deze film is gemaakt om jou te helpen met wat er gaat komen.
Is het iets goeds? Ohja! Het is het beste wat ons kan overkomen.
Maar om te begrijpen en te verwerken en de quantumsprong als mensheid te kunnen maken moet je eerst de realiteit onder ogen zien.
En geloof me, je hebt nog geen flauw idee.
Het duistere plan dat ik zojuist noemde, heeft zo intelligent, zo geniaal achter de schermen gewerkt dat bijna niemand ooit iets door heeft gehad.
Wat ik ga doen is je allereerst n korte overzicht geven van een aantal dingen waarvan ik zeg hmmm?
Situaties in de wereld die mij aanspoorden om te gaan graven naar de waarheid.
Vanaf dat punt gaan wij verder.
Oké ? Ben je er klaar voor? Ga je mee op reis down the rabbit hole?

Laten we beginnen met de recente bosbranden.
Wist jij dat die bomen vergeten te verbranden?
Dat zij huizen doormidden klieven?
Dat bomen vanbinnenuit branden?
Dat auto's opgetilt en weer neergesmakt worden?
Geloof je werkelijk dat dit gewone bosbranden zijn?
En wat denk je van deze?
We leven in een wereld waar kwik word gezien als zeer giftig, maar niet als we het in kinderen injecteren. In absurde hoeveelheden.
Je hebt ongetwijfeld gehoord van chemtrails. De overheden noemen ze "Geoengineering aerosols".
Ze wonden in onze atmosphere gesproeid om global warming tegen te gaan.
Maar wat ik raar vind is dat we besproeid worden met zware metalen.
En die worden opgeslagen in onze hersenen waar ze Alzheimer en Parkinson veroorzaken.
En wist jij dat in veel landen, waaronder onze eigen Nederland we expliciet 'Nee' moeten zeggen orgaandonatie omdat anders onze organen eigendom worden van de staat zodra we hersendood worden verklaard?
De laatste keer dat dit wettelijk zo was geregeld was tijdens de Nazi-bezetting.
Wist jij dat de huide paus de eerste is die gezegd heeft dat de hel niet bestaat, maar de duivel wel? (Text on Screen: "He is no myth, but a real person")
Is het niet vreemd dat de audientiehal van het vaticaan verwijzingen bevat naar vlammen? reptielachtigen?
Wist jij dat de telescoop van het Vaticaan "Lucifer" heet?
En sinds wanneer geeft de paus het teken van de duivel?!
9/11 Waar een vogel in staat is vreselijke schade toe te brengen aan een vliegtuig (Text: "Bird damage"), wisten twee vliegtuigen op 9/11 zich door staal heen te boren.
Een derde verdween spoorloos in een gebouw en nummer vier stortte neer zonder ook maar enig spoor van puin of lichamen.
De vliegtuigen werden bestuurd door terroristen die slechts een paar vlieglessen in een kleine cessna hadden gehad.

Dan zijn er vreselijke aanvallen op onschuldige mensen waar de slachtoffers wel 3 verschillende aanvallen kunnen overleven.
Helaas zijn er ook die meer dan eens sterven in verschillende aanvallen.
Deze geluksvogels overleefde een shot in het hoofd. Hij had slechts een pleister nodig.
En wat denkje van deze? Heb jij kinderen?
Ben je je bewust van het feit dat tekenfilms subliminale boodschappen bevatten over seks en geweld? Waarom?!
En wist jij dat volledig gegroeide foetussen legaal mogen worden geaborteerd in veel americaanse staten?
Dat voorstanders van full term abortion zeggen dat ongeboren babies geen pijn voelen, terwijl iedere doctor weet dat het zenuwstelsel zich als eerste ontwikkeld?!
Is het aboteren van een volgroeide baby niet hetzelfde als moord?!

Oké laten we eens kijken naar de vluchtelingstroom.
Duizenden mensen ontvluchten Zuid-Amerika in de hoop op een betere toekomst in de VS.
De reis besloeg 3500 km in 1.5 maand tijd, zodat men op tijd zou zijn voor de midtermverkiezingen als politiek gebaar tegen Trump.
Dit betekend dat ze gemiddeld zo'n 70km per dag liepen.
OP TEENSLIPPERS! OP BLOTE VOETEN! ZO! En ZO!
70 km per dag?!
Waarom promoten Hollywoodsterren het gebruik van gezichtscrèmes die de voorhuid van baby's bevatten?
Realiseer je je dat die voorhuiden gewoon worden verkocht? Dat erin gehandeld wordt?
Wat is de volgende stap? Het drinken van babybloed?!

Ik heb er nog 5 voor je alhoewel ik nog veel langer kan door gaan.
We tellen af:
Nr 5
Wist jij dat ziektes als AIDS, ZIKA, SARS en Ebola gepatenteerd zijn?!
Weet je als er iets word gepatenteerd?
Als het door mensen word gemaakt. Door mensen gemaakte ziekten?!
Nr 4
Je mobieltje, je laptop, tablet en je tv bevatten spyware die nonstop hun werk doen of 't apparaat nou aan staat of uit.
Dat betekend dat je continu in de gaten word gehouden.
Elk gesprek thuis of op het werk word opgenomen.
Waarom??! En door wie?
nr 3
In 2018 werd Monsanto bekend om zijn genetisch gemodificeerde zaden en gewassen plus zijn onkruidverdelger Round-UP gekocht door BAYER, een chemiereus die voornamelijk gif produceerd.
Oftewel, onze voedselvoorziening word nu grotendeels beheerd door producenten van kankerverwekkende stoffen.
Monsanto is ooit begonnen met de productie van Agent Orange een zwaar giftige stof die gebruikt werd tijdens de vietnamoorlog om bomen te ontbladeren en oogsten te verwoesten.
Maar het deed nog iets meer. Het veroorzaakte vreselijke geboordeafwijken en verschillende soorten kanker.
Volgens expers is de visie tussen Monsanto en BAYER de perfecte match made in hell.
nr 2
Eveneens in 2018 gaf Hillary Clinton toe 33.000 emails te hebben gedelete van haar privé-server die zij gebruikte als staatssecretaris.
Dat niet alleen, ze gebruikte een hamer om haar mobieltjes, sim-cards en harde schijven aan diggelen te slaan.
Wat er nog over was aan bewijzen die tegen haar gebruikt konden worden verdween in de vlammen van een kantoorbrand.
Kwam ze daar echt mee weg?!
En nr 1
President Obama kreeg de nobelprijs voor de vrede in 2009, slechts enkele maanden na zijn inwijding als president.
Waarom in vredesnaam?!
Hij had nog niets gepresteerd!
In de jaren die volgden viel hij 7 landen binnen. Elke 20 minuten gedurende 8 jaar viel er een bom.
Wie zat er in godsnaam in dat nobelcommitee?!

De wereld is niet wat je denkt.
En weet je wat al deze dingen gemeen hebben?
Ze werden volledig genegeerd door de mainstreammedia. De pers.
Geen enkel programma weidde er aandacht aan.
En net toen ik dacht dat ik het allemaal wel had gezien werd dit president van de verenigde staten.
Ik dacht altijd dat er 2 politieke kanten waren. Links en rechts.
Links was voor de gewone burgers, rechts was voor de rijken.
Maar ik kwam er al snel achter dat mijn ideeën niet overeenkwamen met de realiteit.
Obama leek iedereen betoverd te hebben -inclusief mij- met zijn mooie uiterlijke charme, maar hij is wel 7 landen binnen gevallen.
En hij was notabene een democraat!
En democraat Bill Clinton ging van het ene seksschandaal naar het andere, hij loog onder ede en kwam ermee weg!
Misschien zijn links en rechts simpelweg twee vleugels van dezelfde vogel.
Ik besloot Trump het voordeel van de twijfel te geven.
Maar hoe kan het eigenlijk dat hij werd verkozen?
Net voor de verkiezingen verscheen wikileaks. Opgericht door Julien Nachance in 2006.
Wikileaks is een gigantische online bibliotheek van s'werelds meest gecensureede documenten.
Verzameld door klokkenluiders op het hoogste niveau.
Veel informatie gaat over oorlog, spionage en corruptie.
Vlak voor de presidentsverkiezingen publiceerde wikileaks zeer belastende bewijzen van de corruptie binnen de Clinton Foundation en haar presidentscampagne.
Dus.. What happened?
Dat dus.
En op 20 Januari 2017 werd Donald J Trump ingewijd als president.
Maar hoe kwam wikileaks nou aan het bewijs over die Clinton corruptie?
Het was gelekt door een medewerker van het Democraat Nationaal Commitee, Seth Rich, die vervolgens dood werd aangetroffen met 2 kogels in zijn rug.
Wie vermoordde Seth Rich? Dat zullen we in n vervolgepisode zien.
Wat hebben we voor nu? Donald Trump als president van de VS.
En toen uit het niets verscheen het enigma van Q.

[Eind van deel 1 - End of part 1]
 
Lunar Dance 666 said:
My. That seems like a lot of work. You don't have to translate it for me. I don't really intend to use it. I was just merely interested, and thought some NL users might want it. Thanks for your work, though! Of course, the best I could do myself is to use an online translator for the text you provided.
 
FancyMancy said:
Lunar Dance 666 said:
My. That seems like a lot of work. You don't have to translate it for me. I don't really intend to use it. I was just merely interested, and thought some NL users might want it. Thanks for your work, though! Of course, the best I could do myself is to use an online translator for the text you provided.
Deepl translator from Dutch to English is very accurate.
 
FancyMancy said:
Lunar Dance 666 said:
My. That seems like a lot of work. You don't have to translate it for me. I don't really intend to use it. I was just merely interested, and thought some NL users might want it. Thanks for your work, though! Of course, the best I could do myself is to use an online translator for the text you provided.

I watched up till the end of part 4. Part 4 contains info about the sexual abuse, and some quotes in dutch (translated into obv) appear on screen about the mentality. its about 50 mins in fyi ...
 
Henu the Great said:
FancyMancy said:
Lunar Dance 666 said:
My. That seems like a lot of work. You don't have to translate it for me. I don't really intend to use it. I was just merely interested, and thought some NL users might want it. Thanks for your work, though! Of course, the best I could do myself is to use an online translator for the text you provided.
Deepl translator from Dutch to English is very accurate.
I've not heard of that one. Thanks.
 

Al Jilwah: Chapter IV

"It is my desire that all my followers unite in a bond of unity, lest those who are without prevail against them." - Satan

Back
Top