Black rose New member Joined Jun 26, 2023 Messages 59 Jul 18, 2023 #1 How do you know if you are a child of Satan? Long live Lord Satan!!!
Power of Justice [JG] Joy of Satan Guardian Joined Nov 2, 2019 Messages 1,396 Jul 18, 2023 #2 Black rose said: How do you know if you are a child of Satan? Long live Lord Satan!!! Click to expand... If you are Gentile, you are a child of Satan.
Black rose said: How do you know if you are a child of Satan? Long live Lord Satan!!! Click to expand... If you are Gentile, you are a child of Satan.
Black rose New member Joined Jun 26, 2023 Messages 59 Jul 19, 2023 #3 Powerofjustice said: Black rose said: How do you know if you are a child of Satan? Long live Lord Satan!!! Click to expand... If you are Gentile, you are a child of Satan. Click to expand... Excuse me, do Gentiles mean people who are not Jews? Long live Lord Satan!!!
Powerofjustice said: Black rose said: How do you know if you are a child of Satan? Long live Lord Satan!!! Click to expand... If you are Gentile, you are a child of Satan. Click to expand... Excuse me, do Gentiles mean people who are not Jews? Long live Lord Satan!!!
Power of Justice [JG] Joy of Satan Guardian Joined Nov 2, 2019 Messages 1,396 Jul 19, 2023 #4 Black rose said: Powerofjustice said: Black rose said: How do you know if you are a child of Satan? Long live Lord Satan!!! Click to expand... If you are Gentile, you are a child of Satan. Click to expand... Excuse me, do Gentiles mean people who are not Jews? Long live Lord Satan!!! Click to expand... Yes.
Black rose said: Powerofjustice said: Black rose said: How do you know if you are a child of Satan? Long live Lord Satan!!! Click to expand... If you are Gentile, you are a child of Satan. Click to expand... Excuse me, do Gentiles mean people who are not Jews? Long live Lord Satan!!! Click to expand... Yes.